Kap. "Jag lyssnade på henne" 2/7

"Min syster hade rätt när hon sa "Den där pojken han har försakat mitt liv". Hon visste inte bättre då, men nu vet hon vem hon inte vill vara. Hon ville långt härifrån, och sedan ännu längre bort. Hon ville lämna den här skiten, men skiten var redan i hennes fotsteg.
    Det fanns inget att stå på så hon hängde sig för kärleken. Nu har hon sår på halsen, men hon ler och hon ser mycket bättre.
    Det kanske behöver göra ont ibland för att veta hur man vill ha det.
    Nu har hon molnen i famnen och hon älskar mycket bättre. Hennes ögon lever och hjärtat har läkt ihop till något starkare.
    Hon ska förklara för mig hur man blir en lycklig människa. Hon sa "Och om du har tur så kanske du aldrig behöver gråta".
    Men hon om någon vet att kärlek blöder. Och hon kommer aldrig få veta att jag gråtit".

Kommentarer
Postat av: R

sådär ja!

2009-09-02 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0