Kap. "Jag tror jag gillar dig" 2/6

"Min lilla vän, tack för att du är så fin. Tänk att jag skulle finna någonting så bra. Alla avundas mig när vi går förbi på stan. Världen är en galen plats, och jag älskar dig för allt du inte är.
     Min söta vän, tack för att du gett mitt liv mening. De här 24 åren har inte någonstans varit förgäves eftersom den dagen kom då jag fick dig. Jag tittar på dig när du ligger bredvid och känner nästan skuld. Får man verkligen känna en sån här obeskrivligt varm lycka? Är det tillåtet att må så här bra? Du är en själslig lagbrytare, och den bästa tänkbara brottslingen. Du har stulit mitt hjärta.
     Min älskade vän, ingenting jag gör kommer någonsin räcka till för att beskriva hur mycket du betyder för mig. Men jag lovar dig, all min kvarvarande tid kommer jag ägna åt att bevisa min kärlek. Varje dag och varje andetag kommer jag sträva efter att göra dig till den gladaste. Med allt jag har kvar ska jag se till att du aldrig kommer att ångra dig. Vi kanske bråkar, vi kanske slåss, men det kommer aldrig finnas utrymme för tvivel och tvekan. Inte så länge du ler mot mig med de där ögonen.
     Tack för din hand när det blåser, tack för ditt ansikte i natten, och tack för att du är där på morgonen.
     Min lilla vän, tack för att du är mer än bara vän."

Kommentarer
Postat av: R

ojoj, vad du helt plötsligt börjar tokleverera! gillar de juridiska referenserna :)

2009-09-19 @ 16:00:09
Postat av: J

ha ha, ja vi gillar alla olika saker :)



tack för de uppmuntrande orden robin, jag hoppas att jag inte kommer att göra dig besviken när det är klart...

2009-09-19 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0