Kap. "Om" 1/6

"Bortom horisonten, från järnvägen till slutstationen, så finns en plats. Jag har hört om den, alla vill ta sig dit. Men för att få komma in krävs det någon att komma in med.
     Jag vill ta dig dit, om du vill komma hit. Om du vill ta reda på vad jag klarar av. Du är värd allt jag kan och allt jag inte kan, och om du vill så klarar jag allt. Jag är bäst i hela världen om du vill det.
     Bakom molnen, bakom det blåa och oändliga, finns min ouppnåeliga kärlek till dig. Jag kan plocka ner den och ge den till dig. Men du måste visa att det inte är pärlor åt svin.
      Vill du så tar vi den här platsen under oss. Och om nej så blir det säkert bra ändå. Jag fortsätter att vänta, vänta hela natten igenom."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0