Kap. "Sår" 2/7

"Jag river bara upp mig varje gång jag närmar mig någon som får mig att känna mig bättre än vad jag någonsin gjort. Det är därför jag tvekar att ta ett steg mot dig, för du utstrålar något som jag känner igen. Du gör mig bättre.
    För att våga vinna allt måste man våga förlora allt. Men jag har ingenting och då är frågan om jag kan vinna någonting.
    Om jag tittar lite framåt så ser jag någonting jag tycker om. Men jag har ingen aning om hur jag ska komma dit, så det blir nog inte så. Trots det så fortsätter jag titta för det får mig att må bra. Även om det är en önskeversion så är det allt jag har. Men nästa gång jag ser dig ska jag fråga dig om lov att få ta dig dit till min önskeversion och få dig att stanna kvar.
    Jag kanske river upp mig, men när kärleken inte finns är smärtan allt som får mig att känna mig vid liv."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0