Lite mer mode...

Men utvalet av kläderna i DV Man var bedrövligt. Det fanns ingenting som jag fastnade för. Usch vad fult och trisst allting var. Ingenting som inspirerade.
    Den här sommaren har jag klätt mig väldigt enkelt. Det har varit jeans och t-shirt för nästan hela slanten, förutom någon skjorta då och då. I början av sommaren var det lite mer baggy, stora jeans och stora t-shirts, då jag var innen i en lite mer skate-punk-USA-Blink 182-period, men sedan "avsmalnade" jag.
    Sommaren är enkel, varm och ledig - och då klär man sig efter det. Eller jag gjorde det den här sommaren. Men nu börjar hösten närma sig, och då blir det lite mer fylligt. Typ gubbkeps, sjal/halsduk, jacka/ytterrock och så. Det gillar jag.
    Sedan funderar jag på att köpa mig ett plagg från Alexander McQueen-kollektionen. Eller vad sägs om den här darlingen? Ett riktigt köttigt och manligt slaktarförkläde skulle ju vara gjutet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0