Lite strunt...

Satan, börjar bli jävligt förkyld nu! Fast solen värmer.
    Det kan mycket väl bli nya numret av DV Man idag. Om det ändå fanns ett acceptabelt fik att sätta sig på. Det skulle vara nice. En latté, en tidning och solglajjor.
    Sedan skulle jag vilja testa nya Steak house. Namnet är ju helt fantastiskt, och Kaggen började dregla så fort jag nämnde det, men jag tror att det finns en risk för besvikelse. Jag är inte säker, men det kan vara samma ägare som Mexicana - och då blir det nog ingen höjdare. Fast nachotallriken var god.
     Äsch...

Kommentarer
Postat av: magda

sv: Det där med wet tshirt kommer snart, detta var liksom bara uppvärmning. Håll utkik!

2009-09-21 @ 14:03:34
URL: http://maggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0