Ljusa mörka tider?

Ja, här har man gått och längtat hela veckan efter helgen - och så är den över på en suck. Blev det som jag hade hoppats på? Ja, jo, i stort sett så. Det var nästan över förväntningarna på ett sätt, och sedan finns det ju alltid saker som kan gå annorlunda och bättre. Men, jo, jag är nöjd.
    Tanken var sedan att jag skulle spendera nästa vecka åt att längta till nästa helg, eftersom att den årliga Oktoberfesten i Köping skulle hållas då - men se på fan, så blev det inte. För lite sålda förköpsbiljetter gör att festen nu ställs in, och därmed har jag ingenting att se fram emot.
    Fast det är klart, mycket annat kan ju hända. Jag får väl helt enkelt se till att fixa någonting att se fram emot.
    Nu går vi in i hösten, och jag gillar det. Det känns som att en mysig, och kanske fantastisk, dimma är på väg att lägga sig över Kungsör och mitt liv. Jag vill gärna tro det, för det får mig att må bra. Jag hoppas att jag blir omsvept av dimman. Det är min tur nu. Jag hoppas på en bra höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0