Måndag

Nu har brassarna lämnat Sverige. För den här gången. Förhoppningsvis ser vi dem åter igen, men sånt där kan man aldrig veta.
    Vi säger hej då med en bild ifrån i lördags när vi spelade mot Sköllersta. Jag vet inte hur det fungerar i Brasilien, men i Sverige är det inte så vanligt att man pissar i handfatet. Fast jag förstår Marcelo, för utseendemässigt kunde det lika gärna ha varit en pissoar. En pissoar med kranar.




Dagens arbetsdag är annars avverkad. Blev ett förmiddagspass, och det var helt i min smak.
    Tanken är sedan att jag ska börja jobba 80-85 procent fram till jul, men vi får väl se hur det blir med den saken. Det tror jag först när jag ser det. Men det skulle vara perfekt i så fall. Tillräckligt med tid för att tjäna ihop en slant, och ändå tid över för att skriva lite.

Nej...nu ska jag nog ta och mysa lite med min flickvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0