Me day

Jaha, hur har eran dag varit då? Min har varit bra, blöt, lugn, solig, kaotisk och rolig.
När det vräkte ner som allra mest så tog jag det piano en stund, och det finns ju jobb som är bra mycket tyngre än det här:





Annars har det varit bajsmaraton idag. Varför? Jo det var ju chili con carne till lunch. Den ena blöjan efter den andra fick bytas, för att 5 minuter senare bytas igen. Ska det ut så ska det ut, även om det innebär endast med några minuters mellanrum.
Börjar få dåligt samvete över det här med att jag inte byter blöjor. Måste fan bli en man och ta tag i det där.

Nu är det dags för årets sista träning.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håll andan, var fokuserad och gör det fort bara.



Fast var inte så fokuserad och håll inte andan såpass att du tappar kontakten med den stackars ungen. Försök att andas lite diskret över axeln eller åt sidan typ.



Och använd gärna handskar om ni har såna.



Det är mina tips :)

2009-09-24 @ 17:43:49
URL: http://imica.blogg.se/
Postat av: J

ja, får väl testa det...borde egentligen passa på nu när jag är förkyld :)

2009-09-24 @ 20:43:43
Postat av: #10

Träning på Måndag oxå....

2009-09-24 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0