Nedräkningen har börjat

Jag börjar närma mig inlägg nummer 2000. Bara dryga 50 stycken kvar. Undrar hur jag ska fira detta? Kanske blir det en galafest med speciellt invalda gäster, eller en fest bara för mina trogna följare? Uppemot 100 stycken kan vi nog bli då om det fortsätter så här.
     Eller också kanske det inte blir någonting? Jag kanske lägger ner?
     Mitt 1000:e inlägg blev inget roligt sådant. Det är det tyngsta och jobbigaste jag någonsin skrivit - men samtidigt var jag tvungen att skriva det. Det är snart ett år sedan. Jag var i Bergen, och just då såg jag inget som helst ljus i tunneln.
     Jag hoppas att inlägg nummer 2000 blir av en helt annan karaktär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0