Mer blogg-bilder från förr...



Första dagen i Bergen. Det kändes väldigt bra just då.




Mr.Tequila fick för sig att han skulle fixa min frippa en kväll.




Han jobbade mycket med händerna, vilket är logiskt...




...men jag förstod aldrig varför han skulle smeka mig på kinden så mycket.




Ett tag var det riktigt kärvt i Bergen. Riktigt kärvt!




Men vi hade alltid roligt ändå. Det ser ni ju på bilden, eller hur?




Singstar hemma hos Storebror. Det är inte jag som sjunger, jag sitter i mitten om ni inte ser det.




Juldagen, hemma hos Stiffa, i förberedelse för att gå till Centralskolan och Stora Barcks 25-årsfest.




Ja, någon golfsväng blev det inte i sommar. Lite synd. Ganska mycket synd.




Oj...en mycket tidig morgon på Eskilstunas gator. Direkt från efterfesten, månne?




Aaah, Statt. Jag saknar det stället väldigt mycket.




The brothers of love 1.




The brothers of love 2. Oasis på Globen. Fy fan va magiskt. De har inte splittrats, bara så att ni vet det.

Kommentarer
Postat av: S

Gillar jættekaluffsen på dig dær jone.

2009-09-07 @ 13:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0