Äntligen helg

Yesterday så fick jag ett samtal. Det var en sprudlande glad Stiffa som avslöjade att han köpt Xbox 360. "Bra va?", sa han - men jag vet inte jag. Nu vet jag en kille som inte kommer att se dagens ljus något mer det här året. Plus att det kostar lite kulor. Men, men...Stiffa lever livet, och han klarar sig alltid.
    Hur som helst var jag bäst på Fifa, Påven var bäst på Halo - och Stiffa fick nöja sig med att vara bäst på friidrott.
    Sedan kollade vi på Brüno. Oj. Oj oj vilken sjuk film. Men jag blev positivt överraskad, för jag trodde att mestadelen av filmen skulle vara fejkad, men så var det inte. Då har de gjort det JÄVLIGT bra i så fall. En trea i betyg.

Today ska jag sparka boll. Vi åker till Värmland och Ölme, i vad som är sista chansen att klara nytt kontrakt. Vinner vi inte idag så är det kört, samtidigt som andra resultat måste gå våran väg de här sista omgångarna.
    Vår motivation bör vara större än Ölmes, som inte har någonting att spela för. Men sådant där vet man aldrig.
    Spännande.

Tonight vet jag inte vad jag ska göra. Eller, jag vet att jag ska gratula Mormor som fyller år, men det lär väl inte ta hela kvällen. Vi får se. Jag tror att jag är lite sugen på att gedanzen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0