Vilken bubblare!

Jag står fast vid att Wonderful tonight är min bröllopslåt - men jävlar vad det här är en stark utmanare. Hur kunde jag glömma bort den?!
    Låten heter Grow old with me, och det är den sista inspelade låten som finns med John Lennon. Den är från 1980, och det blev hans sista verk.
    Jag har alltid tyckt om den, men jag har aldrig haft en tanke på vilket sammanhang den faktiskt skulle kunna spelas på. Mitt bröllop.
    Det här är orginalversionen, sånär som på stråkarna som Beatles-producenten George Martin la till 1998. Versionen under är en cover, och frågan är om inte den passar bättre?





Kommentarer
Postat av: Little Brothaaa

Skaffa en brud innan du börjar planera annat din dåre!

2009-09-04 @ 08:51:08
Postat av: J

meh...lillebror, ba pa pa, alla vet väl att man först bestämmer bröllopslåten - sen skaffar man bruden...

2009-09-04 @ 09:32:47
Postat av: L B

Meh.. storebror, du pi dupp, alla vet att när man kommit så långt att man ska gifta sig så har man inget att säga till om på bröllopet, man får helt enkelt gilla den HON väljer...

2009-09-04 @ 10:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0