Saker jag saknar

Utan inbördes ordning:

* Mina vänner och min familj

* Svensk tv

* Alla låtar med Oasis som jag inte har i min iPod

* Blåvitt och Man United

* Maistro's kebeb

* 90% av kläderna jag inte hade med mig till Australien

* Att titta på Vänner med Kaggen när det fortfarande var "nytt". (Ett långskott, jag vet, men jag har liksom återupptäckt Vänner här nere, och det fick mig att minnas min och Kaggens Vänner-period medan serien fortfarande var färsk)

* Fotboll och The Boys of KBK

* Svenskt kaffe

* Mors fiskgryta med lax, torsk och räkor

* Regelbundet internet

* Fiskpinnar och Hots-korv

* Kidsen ute på Björkliden

* Fars stekta, ägg, korv, bacon och potatis

* Att köra bil

* Riddarna
*Cheesballs

* Att titta på Family guy med Kaggen

* Lillebrors köttfärssås

* Harry's

* Mats Olsson

* H&M, Ego, Myrorna och MQ

* Svensk mjölk

* Arne


Kommentarer
Postat av: CJ

Snus?

2010-04-22 @ 12:11:30
Postat av: Anonym

dude, i'm clean...finns inget här nere, så jag har hållit upp 1½ månad...nu är det jordnötssmör som gäller :)

2010-04-22 @ 12:19:38
Postat av: Mor

Du ska få fiskgryta och mjölk när du kommer hem! Jag ska hälsa till Arne från dig...Jotatte :-)

2010-04-22 @ 16:46:50
Postat av: brothaaaa

Hahaha svalde nästan snusen när jag såg Arne!

2010-04-22 @ 17:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0