If you want I want too...

En sak är jag ganska övertygad om. Jag kommer att komma hem som en helt ny människa.
    Det växer sig på för varje dag som går, den här känslan att jag blir starkare, tryggare och bättre. Och det är precis det jag hoppades på när jag åkte ner hit.
    Det är ingenting jag har strävat efter, det har bara blivit så, vilket är väldigt välkommet. Självklart är mycket av mig kvar, man kan inte fly ifrån den man är - men vissa saker har försvunnit, eller bara tonats ner, medan det samtidigt har tillkommit nya element hos mig.
    Jag antar att jag blivit mindre tonåring och mer gubbe. Fram till nu, eller en tid tillbaka, har jag nog haft en tonårings röst i mitt huvud. Men jag hör inget från honom längre. Jag har istället tagit ett par jättekliv framåt, kanske för många, och jag känner mig väldigt tillfreds med mig själv för tillfället.

Så bered er där hemma - när Johnny Boy kommer hem så blir det andra bullar! Den här sommaren kommer att bli den bästa någonsin. Vi ska sätta världen i gungning, ni & jag. PEACE!


Kommentarer
Postat av: modric´

när kommer du hem gubben?

2010-04-14 @ 16:18:25
Postat av: J

i juni...tjockare o skäggigare än någonsin...

2010-04-19 @ 09:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0