Det var en gång för länge sen...

Jag hittade en massa bilder i mina gamla mobiltelefon som jag inte sett på väldigt länge. Mest på Riddarna, men även lite annat roligt. Eller, roligt, jag vet inte. Men jag blev så nostalgisk så jag måste visa det.




Aah, Halmstad 2005. Jag hade gjort misstaget som jag alltid gör första dagen på varje semester - att inte smörja in mig. Därför var jag rödare än en kräfta, och därför fick jag skydda mig dagen därpå.
     Och lite kuriosa...10 meter bredvid mig till vänster låg Fredrik Ljungberg och solade med sina polare.




Sälen, nyår 06/07. En mycket häftig bild på mig, Kaggen och Mr.Tequila tycker jag.




Jag och Vampyren back in the days, hemms hos Påven i Torpa. 2006 tror jag.




En biltur hem från krogen 2008. En trött Fröken Blomberg, en glad Malin och en blek jag.




Ja...Kaggen.




Rolling fucking rock. Vilka minnen! Jag och Mr.Tequila, 2006, på den tiden jag hade morotsfärgat hår.




My life. 2007.




Oj, det här är gammalt. 2005-2006? Men det känns som igår. Kidsen ute på Björkliden är verkligen to die for.




Jag undrar hur många bilturer vi gjorde mellan Kungsör och Eskilstuna mellan åren 2005-2008? Det var ett antal, med blandade resultat. Det hände mycket där efter vägarna.
     Det här är ifrån 2006, kvällen då Påven stöp blodig i backen och fick uppsöka sjukhuset. Hur vet jag det? Det är enda kvällen jag har använt den där vinröda skjortan.




Lotus 2007. Love my fucking hair!




And now something for the ladies...
    Sälen, nyår 07-08. Titta, njut, dregla, önska...




Dålig bild, men det är ifrån Tords gamla lägenhet. Eller gräsmattan utanför fönstret. År 2008.




Me & me good mate Kaggmeister, 2007.




Rolling 2006.




Liam Gallagher i Stockholm 2007.




Den som inte tycker att den här är cool är ocool. Lotus 2006.




Riddarna av Bulgarien. Sunny beach, 2007.




Det här är en av mina favoritbilder. Från Lotus, 2007.




Och den här får avsluta, och sammanfatta bildgalleriet. Den säger allt. Midsommarafton 2007.
    Gat däm it I miss this...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0