Jag sitter inte still

Jag har börjat plugga en högskolekurs på distans på Örebro universitet. Informatik A, Webb 2.0 i teori och praktik heter kursen, och det handlar lite om de nya sociala nätverken som kommit de senaste åren.
     Det lät ganska intressant på förhand, men vi får väl se hur det blir med den saken. Jag hoppas på det i alla fall och att jag ska kunna ha nytta av det så småning om.

Annars går de mesta tankarna kring en annan grej. Det känns i teorin som en fantastisk sysselsättning, men det jag funderar på är om det fungerar i praktiken. Jag vill väldigt gärna det, för i så fall skulle jag förena nytta med nöje på ett alldeles utmärkt sätt. Mer om det senare, kanske.

Till sist har jag börjat skriva lite igen, men boken står fortfarande still. Fast bara det att jag börjat skriva igen, vilket jag inte gjort på hela sommaren, känns underbart.

Kommentarer
Postat av: CJ

sluta vara så hemlighetsfull, vad funderar du på?=)

2010-08-31 @ 17:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0