Just i denna sekund mår jag bra

Det har varit dåligt med uppdateringar den senaste tiden - men va fan, jag har inte riktigt haft tid.
    Nåväl, idag är det match igen. IFK Västerås borta på Swedbank Parks konstgräs. Det blir nog tufft, men vi måste och vi ska klara av det för att hänga på i toppracet. Juha, Loke och Berga är tillbaka i truppen igen, och det känns minst sagt bra. Jag ser mycket fram emot matchen.
    Sedan är det ju Thor Modéen-dagarna här i Kungsör med marknad, ank-race, volleyboll-turnering och öltält nere vid Ekudden. Vädret är i skrivande stund alldeles förträffligt, en riktig sensommardag i sitt esse. Hoppas det förblir så dagen till ända.

Det blir dessvärre inte mycket mer än så här, men jag lovar; I'll be back in a flash with more of this trash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0