Kändisar på tv

Jag sitter och tittar på andra säsongen av 100 höjdare, med Micke Dubois som gäst. Plötsligt ser jag en kille i publiken och tänker "He he, han var lite lik Ekka."
      Efter ett tag snurrar kameran ut bland publiken igen, och jag tänker "Herre jävlar vad lik Ekka han är!". När sedan kameran tar ett varv för tredje gången bland publiken så måste jag stanna klippet och kolla efter - och visst fan är det Ekka som sitter där, och bredvid sig har han även Fröken Johansson.
      Alltså, jag kommer ihåg att de två var iväg för att vara publik i ett, eller ett par, Filip & Fredrik-program, men så här i efterhand hade jag fått för mig att det var när de gjorde Boston tea party. Men när jag tänker efter så spelades den första säsongen av Boston tea party in 2007, och jag minns att Ekka och Fröken Johansson var iväg när vi gick på gymnasiet, och det här 100 höjdare-avsnittet som de satt i publiken på spelades in våren 2005, alltså några månader innan vi tog studenten - alltså stämmer det!
      Vad bra att vi fick det uträtt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0