Kvällens vaggvisa

Dags för ett nytt segment här på bloggen. Jag besitter ju på en enorm förmåga över att urskilja vad som är "bra musik", och jag älskar ju att dela med mig av denna vishet. Därför börjar jag nu med Kvällens vaggvisa.
     Varje kväll, runt "dags att gå och lägga sig"-snåret, kommer jag att lägga ut en låt som jag tycker är lämplig att avsluta dagen med. Min förhoppning är att det kommer att fungera som ett slags intro till sömnen, så att man får en värdig sista musikupplevelse innan öronen går in i nattlig dvala.
     Så vill man ha en skön låt i sig innan man stämplar ut för dagen så är det bara att kika in runt den här tiden varje kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0