Man är inte 20 längre, men...

Jag känner mig fruktansvärt tung i benen. Tung och trött. Det är konsigt det där, jag tycker att jag borde ha kommit tillbaka bättre och snabbare. Kan det vara så att min uteblivna vårsäsong ännu gör sig påmind? Eller är det så enkelt det har varit mycket på kort tid nu under en period?
     Jag vet inte, men det jag vet är att jag inte har någonting att skylla på. Jag sover bra, äter bra, har bara festat en gång sedan vi drog igång igen efter sommaruppehållet och jag är frisk och hel. Ändå känner jag mig tung och trött.
     Vi får se, det var match i söndags, träning igår och träning idag - men imorgon är det ledigt, så förhoppningsvis känns det bättre på torsdagsträningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0