Rör inte min kompis!

Det är mycket Zlatan nu. Man vet ju inte hur det ligger till med alla turer, men det känns ju som att Zlatan inte är önskad i Barcelona längre, vilket han säkert själv rår för till viss del.
     Men det är ju väldigt konstigt att man lägger ut så mycket pengar för en spelare och sedan inte ger honom tid att leva upp till det. Zlatan gjorde 21 mål, Barcelona vann ligan - och ändå verkar det som att man verkligen inte vill ha honom kvar? Då måste det jävlar i helvete ha skurits sig ordentligt någonstans.
     Jag säger så här: gå till Milan, fräls dem med ett guld eller två och visa Barcelona vilket rövgäng de är. Samtidigt hoppas jag att det går apdåligt för Barcelona, och för första gången hoppas jag att Ronaldo spelar utomjordiskt bra så att Real Madrid vinner ligan.
     Jag har kommit att börja gilla Zlatan - och därför tycker jag att Barcelona är sviniga. Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0