Säker säger av oss, tveksam insats av mig

Kvällens träningsmatch mot Värhulta gick bra. Det var jämnt och tufft och tight, men tillslut kunde vi i alla fall vinna med 13-1.
     Marcelo svarade för fem baljor, Loke tre, Blondie Bubble Boy tre, Abed 1 och Berga 1. Det kunde även ha blivit fem-sex mål till, men när man har gjort några mål så börjar man ju "leka" lite där framme när man har målchanser, vilket inte alltid resulterar i mål.
     Men det var väl en bra genomkörare. Även fast det säkerligen var en del tunga ben efter den intensiva träningsperiod vi haft så kunde vi ändå rulla ut och visa prov på fina offensiva rajder.
     Jag spelade 65 minuter, och innan matchen kände jag mig ändå relativt pigg och fräsch och trodde att jag skulle kunna visa lite - men till min besvikelse så gick det faktiskt ganska tungt. Jag var på tok för långsam alldeles för ofta, och det flöt inte alls på så bra som jag hade hoppats. Det var jävligt tråkigt, men jag hoppas att jag kan skylla på den gångna träningsveckan. Det visar väl sig snart om det var så. Äh, hur som helst så måste jag upp några snäpp om jag vill vara med och leka den här hösten. Det här håller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0