Samlade bilder



Bläckfisken kom hem från Kosovo med det här jävla aset till flaska. Ser ni vilket monster? Det gör ni va?




Jag var glad att ha Bläckfisken vid min sida igen. Det ser ni va? Att jag är glad.




Men Kaggen och jag blev lite osams, och alltid när vi är arga på varandra så brukar vi lösa det genom att stå och vråla på varandra. Fast den här gången gick Kaggen lite för långt och började hytta med näven. Det var lite onödigt av honom.




Lite senare skulle någon skoja med honom genom att "lägga" en spottloska försiktigt på hans axel. Det var roligt, och det tog nästan 5 minuter innan han upptäckte den.




Stora Berg och Juha äter pizza och spelar kort.




Linslusen Blondie Bubble Boy ville som vanligt vara med på varenda jävla bild. Jobbigt med såna människor.




Det är en konst att se uttråkad ut samtidigt som man anstränger sig för att posa.




Brorsan var som vanligt glad och bubblig, även om bilden skvallrar om annat.




Kaggmeister satsade som vanligt friskt på pokern och åkte som vanligt ut först.




Idag blev det golf vid Kvicksund. Kaggen öppnade starkt och hade ledningen fram till de sista hålen.




Väl där kom detta lilla gossebarn ikapp och gick om.




"AAARRGH!!!", som Kaggen uttryckte det.




Men Bläckfisken förtjänade segern. Han slog rakast och längst och jämnast.




Själv kom jag toksist, och som ni ser har jag egen liten stil när jag spelar. Man kan säga att jag är "fullfölja svingen" personifierad. Men jag hade kul ändå. Oftast.

Kommentarer
Postat av: S

Men glöm inte att det alltid är jag och ponta som slåss om förstaplatsen, så jag tänker mig att denna måste vart en av de enklare segrarna! :)

2010-08-18 @ 05:11:34
Postat av: J

nä, ante var faktiskt ganska vass. men när det började regna så blev han som en blöt katt, och då började han köra "spring-golf" istället :)

2010-08-18 @ 14:14:07
Postat av: S

Aahh, den klassiska "Happy Gilmore svingen".

2010-08-18 @ 14:58:39
Postat av: Påven

De vetu sigge! våra matcher blir ju som oftast tajta från början till slut. Svårt att spela bra med tanke på dagens motstånd hehe.. Låga snabba bollar på vått underlag va jones filosofi, synd att det inte funkar lika bra i golf som i fotboll;)

2010-08-18 @ 17:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0