Sommarens sista akt

Idag går 14 miljoner svenskar tillbaka till sina jobb efter semestern. Många har nog längtat, medan andra gärna skulle ha ytterligare 4 veckor ledigt.
      Just idag är jag glad att jag inte hade nåt att gå upp till. Herre min körs vad skönt det är att vrida och vända och morna sig i sängen när man har träningsvärk.
      Men bortsett från det så skulle jag behöva vara en av dem som har nåt att gå upp till. Tyvärr. Jag har kämpat emot det väldigt länge, och ganska framgångsrikt får man väl ändå säga, men nu har jag kommit fram till en punkt då jag måste svälja min stolthet och min övertygelse för att överleva en stund till.
      Jag måste helt enkelt fixa mig ett jobb. Men jag återkommer om detta lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0