Sverige är tillbaka!

Vad roligt det var att titta på landslaget ikväll! Det är jag nog långt ifrån ensam om att tycka, och fan vad bra det känns inför det kommande VM-kvalet. I alla fall om de spelar så här.
     Annars var det roligt att se två svenska landslagsspelare som man själv har spelat mot. Dels Emir Bajrami, men även Ola Toivonen som spelade i Degerfors P86-lag som vi, KSK, mötte flera gånger i turneringar på slutet av 90-talet.
     Och för övrigt kan man prata om Zlatan och Toivonen och Bajrami - men matchens hjälte var ju geniet Anders Svensson. Trots att han blivit så ifrågasatt under årens lopp så har jag alltid stått på hans sida, ända sedan "Svensson vrs Källström-kampen". Han är fan bäst i Sverige sedan Niklas Alexandersson slutade spela.
     Till sist är alltid väldigt roligt att höra säckpipor. Det finns något väldigt komiskt över detta instrument, och jag brukar alltid skratta gott när jag hör dess magiska läte.
      Och slutligen; vad var grejen med Oscar Wendts frisyr? Men jag gillar honom. Han är ju en Ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0