Fiasko

En rolig grej som egentligen inte är rolig utan mer intressant fast ändå inte; jag har varit på Harrys en gång i sommar.
     Det är sant. Det var i samband med Tompas 25 års-fest, och det var en kul kväll - men annars har det inte blivit något mer. Det är någon form av personligt rekord för mig. Men så har sommaren varit, ganska tråkig och ointressant.
     Peace & love var roligt, att åka upp till stugan i Norrland var skönt och Trosa var mysigt - men annars har det inte varit så mycket mer.
     Jag vet, jag vet...det blir vad man gör det till, men den här sommaren har det inte funnits så mycket att göra någonting av. Säger vi. Men sommaren tar ju inte slut förrän 1 september, så med en bra avslutning så kan man kanske rädda minnet av sommaren 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0