22 december

Det är första gången på många år som jag kommer ihåg att det är min namnsdag idag. Jag förväntar mig att alla andra gör det också. Hittills är det bara Lillebror, hur nu det gick till?
     Jag är en förespråkare för namnsdagar och att de ska uppmärksammas. Det är ett långt år och man behöver uppmuntran då och då. Det är Jonatans dag idag (och nån jävla Natanel, vem nu det är?) och det ska jag hyllas för.
     Men jag begär inte mycket. Presenter...ja, jo, visst - men släng iväg en innerlig grattis-hälsning, det räcker. Gör det. Var inte småsinta. Hylla mig värdigt. Gör det, så ska jag lägga det på minnet.
     Jag kommer att stå vid vattentornet mellan 17.00-18.00 för att ta emot gratulationer. Ses där!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0