Årets sista dag

Så var det nyårsafton. Dagen då man sätter upp mål och löften för det kommande året. Och det är väl okej, när det handlar om "småsaker" som att äta mindre onyttigt, motionera mera eller klassikern att sluta röka. Men när det börjar handla om större saker så är det inga nyårslöften längre, snarare drömmar eller förhoppningar.
     Jag läser min årskrönika från förra året - och jävlar vad bra skrivet! Jag väntar några dagar till med min årskrönika för 2010. Behöver fundera lite till.
     Annars har jag inga direkta löften inför 2011. Bara att sluta snusa. Däremot hoppas jag. Jag hoppas att när jag tittar tillbaka på 2011 så kommer jag att kunna säga att det var året då allting hände. Jag vet, it's a big one, men det är oundvikligt att inte känna så. Det nästan bara måste bli så, mer eller mindre.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0