Blandat

Mitt liv är väldigt ospännande nu. Inte för att det var mer sexigt förut, men det hände åtminstone lite grejer. Nu är det jobb varje, nån fotbollsträning här och där - och no more. Trots det trivs jag.
     Visst händer det att jag gäspar till på jobbet, och visst sneglar jag på klockan ibland - men i det stora hela trivs jag. Mer än på länge. Lite underligt, faktiskt. Jag skulle kunna ha tidernas tristess-fest inombords. Men den känslan vill inte infinna sig, tack och lov.

Ikväll är det annars sista fotbollsträningen innan jul. Visst, det är ett spinning-pass imorgon också, men sista fotbolls-fotbollsträningen är ikväll. Får se hur det går, jag har faktiskt fortfarande känningar av lårkakan i fredagens match. Helt jävla otroligt egentligen.

Och sedan kom jag på att jag handlat färdigt alla julklappar. Vad fan ska jag nu göra fram till jul förutom att shoppa?

Kommentarer
Postat av: Morgan

Hjälpa mig att shoppa?

2010-12-15 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0