God natt

Nu är jag tillbaka, men jag vet inte varför. Jag har liksom ingenting att säga just nu.
     Eller jo - BD-soppa blev det! Det är typ soppa med köttfärss och potatis. Vet inte varför, eller om, det heter BD-soppa, men i vår familj har vi alltid kallat det så.
     Jag skulle också kunna säga hur ofantligt jävla glad jag är för att Alex Schulman börjat blogga igen. Jag visste ju att det skulle hända nån gång, men det kändes som att det var evigheter sedan han la ner sin pappa-blogg. Men det var det ju inte. Nåväl, jag är glad för hans tilltag. Han ska blogga, punkt. Denna blogg han kör nu går ut på att han sätter betyg, plus, på saker och ting i världen och hans vardag. Plus lite annat lull lull. Mycket underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0