Mitt 2010, del 6

Vi fortsätter på mitt 2010 i bilder, och sommaren har inte tagit slut än. Efter Berghamn blev det som så att jag och Stiffa följde med våra föräldrar på deras husvagnssemester i Trosa.




Grillmaestro.




Gaphalsarna.




Typisk husvagnsfrukost.




Hela ligan på strande. Titta så blek Stiffa är.




Bill & Bull på golfbanan.




Jag med, och jag vill minnas att det gick alldeles förtjusande dåligt för mig på denna runda.




Därefter var semestern över. och vi for på träningsläger med fotbollslaget till Stora Sundby. Jag bodde i en stuga med Stiffa, Källe, Emil och Filip. Fin stuga, men världens minsta tv.




Matsalen, Adam, Stiffa, RaPa och Bruce.




Förutom flera träningspass hade vi även en uppskattad liten fem-kamp...




...där min stuga hade vunnit om jag inte sjabblat bort allting i slutet.
      Nog om det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0