Mitt 2010, del 7

Vi måste rusa vidare på mitt år i bilder, för året är ju snart slut. Nu kör vi det sista från sommaren.




En liten sammanslutning nere vid klubbis för lite pizza och poker. Stora Berg och Juha.




Och Stiffa åkte ut först vill jag minnas.




Brorsan gamblar inte.




Jag var också där.




Golf i Kvicksund. Stiffa är känd för att slå långt och snett.




Påven ser alltid ut att ha ett rackartyg i bakfickan.




Men Stiffa är mest besvärad över allting nu för tiden.




Påven har en bra sving och slår oftast väldigt bra.




Jag har en mer egen sving som är väldigt oberäknelig. Den kan bli bra men också väldigt väldigt dåligt. Ser ni hur jag har svingat klubban och försöker lokalisera vart bollen tog vägen?




Men tillslut fick jag iväg den lilla jäveln, och av bilden att dömma så var det ett riktigt kanonslag.




Sommarkväll hemma hos Påven...




...som hade med sig en kompis hem från Kosovo.




Jag och Stiffa hade en beef om någonting som vi alltid brukar ha, och det glömmer vi alltid bort efter ett par minuter. Såna är vi.
     Det känns som att det var sommaren det. Nu återstår bara lite stuff från hösten, sen är mitt år i bilder klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0