Nu börjar julen, typ...

Nej, det blev ingen fredagkväll i Eskilstuna med Grotta och Påven. Hade sett fram emot en härlig middag och trevligt umgänge, men det sket sig.
     Eller, trevligt umgänge blev det ju ändå - för det blev en Idol/glögg/sällskapsspel-kväll med Mor och Far inne hos Grannarna Carlsson. Inte alls fy skam det heller. Inte alls.
     Sedan satt jag och Grotta uppe halva natten och försökte klara ut Super MarioWii. Men John Blund vann tillslut.
     Idag tänkte jag försöka börja med julhandeln. Blir en tur in till E-tuna där jag åtminstone vet en klapp att köpa. Hoppas jag.

...och att Olle åkte ut i Idol var ju det bästa som kunde hända. Inte för att han inte var bäst, utan för att det var det absolut bästa för hans framtida karriär. Det tycker nog han också. Nu börjar det för hans del, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0