Satans ryssar att skicka isbomber...

BURR, som flickan sa när bröstvårtorna förfrös. Idag har det varit snoret-i-näsan-fryser-till-is-kall, fast i solen mitt på dagen så var det ändå hyffsat ljuvligt.
     Hade öppning idag, så väckarklockan var ställd på klockan 05.00. Men det var nemas problemas. Jag börjar hellre svintidigt än slutar sent på kvällen.
     Jag har missbrukat det svarta giftet till fullo idag, vilket har gjort mig ständigt a'go-go. Men när jag nu har satt mig ner i min älskade soffa så känner jag hur ögonlocken blir tyngre och tyngre. Jag har dock inte tid att falla i koma just nu, för jag måste in till Köping och införskaffa mig nya inomhus-skor till helgens fotbollscup.

Och, herregud, jag kan inte fatta att jag glömde bort det, jag skäms - men bättre sent än aldrig. Så grattis Grotta på namnsdagen igår. Forgive me. Hoppas du kan.

Kommentarer
Postat av: 1488

да пошли вы все в жопу гитлеру ваши нацисты

2010-12-03 @ 07:57:21
URL: http://patriot.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0