Uppesittarkväll

Just nu känns det som nissarnas julklappsverkstad här hemma. Mor håller på med julmaten, Far håller på med julbingon, och jag slår in mina julklappar. Det kan bli en lång kväll, som det brukar bli dagen innan julafton.
     Och herregud vad folk det var på stan och i affärerna i Eskilstuna. Jag fick lite småpanik. Fast ändå inte. Eftersom jag i stort sett var klar med julklapparna, det var bara småklappar till julklappsleken kvar att inhandla, så kunde jag lugnt och fint fisgå mitt i bland alla stressade medmänniskor. Så skönt att slippa den där sista stressen och ångesten kring julklappar, i år var jag för en gång skull ute i god tid.
     Nu tänkte jag fortsätta njuta av...ja, av allt.

Kommentarer
Postat av: Ruutu

Du kan alltid bryta av här med pilsner hemma hos mig om du vill... Finns en del klappar att slå in här.. Behöver hjälp av en stark o grym HB... God Jul på Dig Jone!!!

2010-12-24 @ 00:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0