Mitt 2010, del 3

Vi fortsätter med mitt 2010 i bilder.
    Till juni var jag hemma i Sverige igen efter Australien-trippen, och det var skönt att vara hemma igen lagom till sommaren.
    Midsommarafton blev en härlig dag på alla sätt och vis.




Vi spenderade dagen vid Morfar och Mormors sommarstuga uppe i Västanhed som vi gör varje år.




Ett härligt dopp i Hedströmmen. Här springer jag ut...




Här är jag på väg under vattnet...




Här är jag på väg tillbaka...




Här är jag färdig.




Midsommarmaten, alltid lika god.




Jag och Mormor.




Lillebror poserar som vanligt.




På kvällen var vi hemma hos Snygg-Johan för en väldigt trevlig kväll. Men detta är nog dagen efter midsommarafton, då vi först var hemma hos Snygg-Johan igen på förfest, sedan på Qwarn, och sedan hemma hos Snygg-Johan igen för efterfest.
     Lilla Berg, Ödlan och linslusen Stora Berg, som alltid ska stajla...




Tacka vet jag Ödlan som är van att modella.




Här var inte Stiffa riktigt med.




Här försöker sig Stiffa på den svåra konstformen "humor".




Här har Stiffa tröttnat.




Men sen blev Stiffa pigg igen, medan andra gick åt det motsatta hållet.




Jävlar vad pigg Stiffa var, medan andra gick åt det motsatta hållet.




Elin och pojken utan ansikte.




Jag och den gode Smedberg.




Maria Häggkvist och jag med ett öga.




Jag, Stiffa, Maria och Sara Andersson sent på natten eller tidigt på morgonen, på väg hem från festligheterna.


Och resten av sommaren kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0