Mitt 2010, del 4

Vi rusar vidare på mitt 2010 i bilder - och efter midsommarafton var det juli, och i juli åkte vi till Borlänge och Peace & love - jag, Stiffa, Carro och Melissa-tjejen.




Allt började med en mycket stillsam frukost i trädgården hemma hos Melissa-tjejens föräldrar.




Därefter inhandlades proviant...




..och snart förbyttes kaffe mot mjöd. Jag och Stiffa hade som plan att vara alldeles på pickalurven när vi kom fram till Borlänge, men det höll inte så länge den planen.




Någonstans längs vägen tog vi en "hopp-bild". Oklart varför.




Framme och uppackade.




Di Leva första kvällen.




Stiffas bästa kompis, sköningen Steffo. En riktigt jävla asfull snubbe som levde rövare i husvagnen.




En helt vanlig kväll på Peace & love.




På väg och käka, med Loke och Bruce.




Jag och Melissa-tjejen som lurar skönt inför kvällens bravader...




Medan Lillebror härjar oförskämt bredvid.




En mycket sen efterfest några kvarter ifrån våran vagn. Bra kväll.




Jag och min bästa kompis, vad han nu hette. Men en sköning var han, han också. Lite smått labil, dock.




Våran softa uteterass.




Min osofta solstol.




Lokes och Bruces trånga trädgård.




Ett efterlängtat dopp efter flera dagar utan dusch.




Är det sista kvällen, månne?




Jag är nöjd med min "Sluta ta bilder nu!"-look.




Lagbild.




Det sista som hände i musik-väg...




Jay-Z, största scenen, lördag midnatt.

Kommentarer
Postat av: viktoria

Jag kan typ inte sluta skratta åt "tuttklämmar-bilden" vad hände? Vart tog patten vägen? Varför klämmer du så hårt och vad hade jag tagit för piller innan?? Som jag längtar till nästa P&L, vi kommer ta det med storm. Boka in vecka 26 nästa år. Då smäller det, högre än sist!

2010-12-18 @ 00:39:43
URL: http://viktoriaj.blogg.se/
Postat av: J

Bilden är lite missvisande och orättvis. Jag kupar handflatan och gömmer tutten varsamt som i en skål. Väldigt ömt cch vackert :) Peace & love 2011 är definitivt inbokad!

2010-12-18 @ 11:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0