Mitt 2010, del 1

Tro det eller ej, men vi närmar oss nyårsafton. Året börjar så sakteligen ta slut - och det är dags att summera 2010. Och det genom bilder.
     Januari var ju verkligen inget märkvärdigt. Att fylla 24 är ju ingen grej, tydligen. Men i februari började det hända grejer. Den 20:e åkte jag till Thailand i två veckor med familjen, och det var en jävla härlig resa.




Bira på Arlanda, som uppladdning inför den tunga resan.




Far kollade så att vi inte blev blåsta innan vi ens kommit iväg.




Nej, det är ingen överexponering.




Min och Lillebrors morgonrutin. En öl på Mor och Fars hotellbar.




Ja...lite city.




Oasis Bar, såklart.




Jag och Mor. Kolla in min tuffa solbränna på vänsterarmen.




En av Sveriges största genom tiderna - Little Gerhard!




Jag och Lillebror vid poolen på vårt hotell.




En bira i natten.




Här blir jag insmord med nån smörja av en närgången thailändska. Det var lite äckligt, men skönt.




Lillebror var inte lika medgörlig...




Lazy days.




Jag ville "ligga i luften", och jag klarade det.




Lillebror klarade det inte.




Grabbarna på fotbollskväll.




På nån ö där fiskarna inte var så blyga. Det var häftigt, men som ni ser tycker jag inte att det är jättesoft.




Jag tycker inte om vilda djur.




Men det var en ljuvlig ö.




Roligt.




Ön där filmen The Beach spelades in.




...och på väg därifrån.




Lång dags färd hem.




Bara Abba kan göra detta med människor.




Sista kvällen.
     Och det var februari det.


Kommentarer
Postat av: Maygirl

Alltså, du är sinnesjukt het... =P

2010-12-07 @ 09:53:09
Postat av: Morgan

Framförallt på sista kortet...

2010-12-07 @ 16:57:11
Postat av: J

nej, framförallt på kortet med mig och mamma är jag het, om man tittar på min hand...

2010-12-07 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0