Mitt 2010, del 2

Vi fortsätter på mitt 2010 i bilder.
    Efter Thailands-resan i slutet av februari och början av mars så hann jag bara vara hemma en dag i Sverige - innan jag satte mig på planet igen. Denna gång gick färden nästan åt samma håll, fast lite lägre, då jag åkte till Australien i 3 månader.
    Tack vare Fröken Blomberg, som började plugga där nere i samma veva, så lyckades jag få tak över huvud i Perth på västkusten - och den våren kom att bli ofantligt viktig för mig. Jag behövde komma bort från allting och jag fick lite perspektiv på saker och ting. Det var en mycket bra tid.




Perth City. Mitt tillhåll många eftermiddagar på stans olika caféer och restauranger och parker.




Jag, tysken George och Fröken Blomberg på ett hak i Fremantle.




En mycket blöt dag. En av få, fast ändå den värsta i mitt liv.




Mitt favorit-hak nere vid South beach i Fremantle.




Fröken Blomberg i sin skoluniform.




...och här är dåren man bodde hos de tre första veckorna. Fast han var en sköning, ändå, den där Peter.




På stranden vid South beach, där jag planterade mitt arsle många solnedgångar.




B-E-A-utiful.




Supersköna Jules, som bodde i huset Fröken Blomberg bodde i, och en superhög snubbe från typ Bangladesh.




Husfest på påskdagen, tror jag.




Me & my homie.




Mitt hood, Coolbellup, som inte var det mest glamourösa området efter klockan 10 på kvällen.




Här hände det grejer vill jag lova...




Nere vid South beach igen.




Dårarna jag bodde med. Hyresvärden Chris...




...inneboende Channel...




...och Whoopi Weed Bruce, som egentligen inte bodde där, men ändå alltid var där.




Födelsedagsmaskerad för Jules. Fröken Blomberg var aussie red neck, typ.




Och jag var Mad hatter från Alice i underlandet.




Men bäst var den här snubben.




A day in life.




Sköna Fremantle. Typ som på Söder i Stockholm.




Första "riktiga" kvällen i Australien.


...och varför inte sluta där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0