Att bli äldre

Det märks att man börjar bli lite till åren. Nu för tiden när jag ska sätta på mig skor, som ibland kan vara lite trånga och jävliga att få på sig, så lägger jag alltid till med ett praktstön och pustar och har mig. Och om jag har suttit ner en längre stund och sedan ska resa mig så brukar jag allt som oftast ge ifrån mig ett "Ååå hej å hå" när jag tar sats för att komma upp på benen.
     Jag kan tycka att det är lite småmysigt. Nu väntar jag på att en liten flint ska uppenbara sig på hjässan, och sen vore det ju fan om man inte kunde lägga till med en liten liten ölmage.

Annars funderar jag på att dra ner till klubbstugan i natt med basebollträet och ta en liten vaktrond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0