Dravel

Jo jag tänkte...Blondinbella? Vart har hon tagit vägen? Har hon lagt ner, eller har hennes 15 minutes of fame tagit slut? Det senaste man såg av henne var ju i Let's dance, och det var ju för ett år sedan.
     Det enda man hör om nu är ju den här Kizzietjejen. Nyligen fick jag veta att hon haft en miljon besökare på hennes blogg på en enda dag, och det efter att hon pumpat upp rattarna, vilket tydligen skulle ha varit som att förvandla vindruvor till meloner. Det låter synnerligen spektakulärt - och ganska motbjudande.
     Jag tycker verkligen inte om sillisar, och då håller jag isär det här med att man kanske mår dåligt över sina små bröst. Jag menar rent utseendemässigt och innehållsmässigt - det ser verkligen för jävligt ut. Det är hela den här grejen, att det är fejkat. Det tiltalar mig inte.
     Visst, mår man risigt över att ha små bröst så är det väl jättebra att man kan förstora dem, och på så sätt få bättre självkänsla. Men om du frågar mig om sillisars generella utseende så säger jag: nej tack.
     Men hur kom jag in på det här, egentligen? Jag undrade ju bara vad som hänt med Blondinbella?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0