Fook mi? Fook yu!

Igar testade jag och Lillebror nattlivet i Phuket for forsta gangen, och det kan bara sammanfattas sa har: vilket javla aventyr!
    Lillebror har nu sett hela Phuket, sittandes bak pa en moped - och sjalv blev jag jagad av en galen japan. Ja javlar vad knasigt det var. Och mycket skum var det.

Idag var det omojligt att vistas i solen, det var knappt sa att det gick att ligga i skuggan. Men jag och Lillebror hyrde en jetski sa det svalkade pa ratt bra nar man korde i 120 knyck ute pa havet.

Kan aven meddela att jag blivit javligt snygg pa de har senaste dagarna. Jag menar, vart jag an gar sa ropar tjejerna "Oh, sexy man! I want to massage you!". Far sager att de ropar sa dar till alla, men det valjer jag att inte tro pa. Han ar nog bara lite avundsjuk pa mig.

Annars da? Tjae, en fras man kommer att ligga och rabbla om natterna i resten av livet ar "Not today. Maybe tomorrow". Det standardkommentaren till alla javla forsaljare som standigt pockar pa ens uppmarksamhet. Jag har aldrig haft sa manga "vanner" som har nere.
     Igar fick en gammal farbror som salde apelsiner nog nar Far klackte ur sig "Not today. Tomorrow maybe". Farbrorn hade sakert hort den meningen ett antal ganger innan dess, och nu rann val bagaren over for honom. Sa han borjade skalla och gnalla pa Far, och Far (som inte hade engelska som favoritamne i plugget) borjade skalla tillbaka pa svenska. Sa dar satt de och skallde pa varandra, den ena pa thailandska och den andra pa svenska. Jag skrattade sa att jag grat.

For ovrigt horde jag att Tre kronor spoade finnarna sa att det sjong om det. Gott det! Som det ska vara.
     Och tva nya medaljer! Fantastiskt.

Skulle vilja lagga upp lite bilder ocksa, men se det gar icke. Jag hittar inte halet, som man brukar saga.

Nej nu ska jag lagga mig vid poolen en stund...
     Men vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0