Livet hittills

Klibbiga halsningar!
    Oj vad varmt det ar. Jag tror inte att ni kan forsta det, ni dar hemma. Ni som har det sa fruktansvart kallt, menar jag. Helt sjukt varmt ar det. Om jag skulle definera ordet "varmt" sa skulle det vara det har.

Jag har inte sa mycket tid pa mig, men lite kort kan jag beratta att flygresa gick bra. Lite drygt, men helt okej. Det var dock en smarre chock att komma fram. Man gick fran -15 grader till +35 pa drygt tio timmar.
     Det tog 5 minuter pa stan, sen kom en ladyboy fram till mig och nop mig i brostvartan. Det var ackligt.
     Har mest varit pa stranden hittills, men ikvall blir det nog Bangla road. Med livet som insats.

Fan, jag hinner inte mer. Far aterkomma

Kommentarer
Postat av: modric

va det verkligen det....äckligt?

2010-02-22 @ 21:55:07
Postat av: CJ

Vissa har det bra i värmen =)

2010-02-22 @ 23:04:55
Postat av: Ruutu

Bröstvårta e väl ok???

2010-02-22 @ 23:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0