Lördag, igår...

Jävla bra kväll igår, alltså. Jag var en glad kille. Ibland lite för mycket, kanske - men va fan, det får man ta. Tror inte jag dummade mig alltför mycket.
    E-type underhöll gästerna på Harrys, och karln levererade. Jävlar vad bra han kan vara ibland, om det är rätt stämning och rätt tillfälle. Som igår.

Melodifestivalen då?
    Ja, Andreas Johnson var väl ok - men bäst var Kalle Moreus och Orsa spelmän. Vilken låt. Vilken otroligt bra låt! Svensk folkmusik när den är som bäst och vackrast.
    Sedan måste jag säga att toksågade web-jokern Highlights lät förvånandsvärt bra i mina öron. Det var på gränsen till att vara lite corny, men fanimej...jag gillade det jag hörde. Punkt.
    Men pojken med Manboy var för smurfig, Maria Espinosa var för tråkig, Dogge och Andra generationen var för mycket Balkan, Hanna Lindblad var för jobbig och Pauline var lite för tokig.
    Annars var Dolph kung som vanligt - och jag börjar verkligen älska honom. "Hej 12-åriga flicka. Vill du följa med och hjälpa mig att rädda världen?". Priceless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0