Projekt "Hår": slutfört

Efter månader av småduttande med saxen så var det ikväll dags att i med hårdhandskarna. Det lilla och tunna som var kvar skulle bort. Lillebror ansvarade för nacken och sedan tog jag resten.




Så här såg det ut innan häcksaxen hade börjat sin färd. Visst, jag är nyduschad - men det är ändå inte okej. Skönt att bli av me't.




Efter halva färden övervägde jag att stanna. Hade inte det varit något, va? Tänk att glida runt med en sån här frippa. Synth de luxe!




Även fast det bara var de längsta topparna kvar på skallen så blev det ändå väldigt mycket hår. Jag kunde forma det till en stor boll. Det var lite äckligt.




Och tada! Kanske mycket väsen för ingenting - men va fan, jag tror ändå att det kommer att bli bra. Tillslut. Lite längre, lite ljusare så...

Kommentarer
Postat av: Emma

klart fint :)

2010-02-19 @ 07:24:25
URL: http://definnsingaord.blogg.se/
Postat av: av mig själv..

hehe.. har du grejat med ditt hår sådant, bara för att klippa bort (typ) allt..?=) du är rolig du.. vi ses snarta o du kommer ju vara skitbrun när du kommer hit.. hittat en lgh för 95 dollar/veckan, men jag vet inte vart den är.. med två andra..- jag ska nog ta o ringa på den.. det stod att det var bike avstånd till uni fr dem.. DET är bra.. jaja..ha det bra i thailand o vi ses ! =)

2010-02-19 @ 09:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0