Skumt

Ok, jag inser att jag är väldigt sent ute, och jag förstår inte hur det gått förbi mig - men vet ni vad jag nyss fick höra av Morfar? Jo, att det inte blir några fler pizzor från Hamnen på ett tag. Ni vet, gamla Kungsörsbagarn'. Varför? Det har brunnit ner.
     Det hände i natt, tydligen - och av vad jag har hört så var det bara kaffeved kvar.
     Alltså, det är någonting skumt med det här. Det var ju inte länge sedan någon slängde in bensinbomber, eller liknande, genom ett fönster, och tidigare har det ju varit mindre vandaliseringar på stället. Det är skumt. Det är ju många pizzerior i stan, men... Nej, det är skumt. Jag vet inte riktigt.
     Och nyss brann Lockmora, och en kille på Kung Karls skola blev stampad och slagen i huvudet, och sedan har vi bankrånet för några månader sedan. Det börjar likna Chicago det här.
     Sa jag att det var skumt, förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0