So long...

Igår var jag på Raw i E-tuna med Kaggen och Påven för att titta på Hästpojken. Det var alldeles magiskt bra, och ett värdigt...avslut, eller vad man ska kalla det. För Påven åker ju snart till Kosovo för utlandstjänstgöring - och jag, jag åker ju till Thailand. Idag.

     Jajamensan, snart sätter vi oss i bilen och börjar skräckfärden mot Arlanda. Det enda man hört på nyheterna under morgonen är att SMHI utfärdat stormvarningar av högre klass, och att man ABSOLUT INTE bör vistas på vägarna idag. Det känns kanon.

     Jag hoppas verkligen att vi kommer fram. Om inte i tid så överhuvudtaget.

 

Nu väntar alltså två veckor i Phuket, och det ska bli skönt, spännande och förhoppningsvis roligt. Därefter kommer jag hem, är hemma en dag, och sen sticker jag till Australien. Antagligen svårt jet-lagad, men det får gå.

      Det är nu det börjar. The start. En nödvändig promenad i mitt liv. Jag håller tummarna, ler och börjar vandra.


Det här är Jonatan Björklund.
      Din kajplats på webben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0