Stuff

First things first: var det värt att stanna uppe till klockan 03.00 i natt för att kolla på Tre Kronor premiärspela mot Tyskland?
    Ja, det var det nog. Det var en ganska lam och tråkig match, men eftersom att jag kommer att missa större delen av turneringen så känns det bra att ha sett lite grand i alla fall.
    Men det känns inte som "mitt" Tre kronor längre. Jag saknar Nylander, Sundin och Renberg väldigt mycket. Men Foppa, Lidström och Alfredsson är ju i alla fall med, så helt sketet är det ändå inte.
    Dock blir det inget guld. Brons, på sin höjd.

Annars har jag varit i E-tuna och grejat lite inför resan. Med andra ord; köpt kläder. Inte mycket, bara lite. Imorgon blir det däremot en riktig grejar-dag. Oj vad jag ska greja. Jag måste nästan sätta mig ner ett tag när jag tänker på allting som måste grejas.
     Kanske hinner lite ikväll, men första ska jag avverka sista fotbollsträningen på ett bra tag - och det är inte ens ett fotbolls-pass. Det är spinning i Köping som gäller. Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0