VA I HELVETE????

Jag slog på SVT 2. OS. Hockey. Damer. Tre kronor mot Kanada. 8-0 i arslet.
     Jag höll bokstavligen talat på att svälja tungan. Åtta jävla noll! Det enda jag fick ur mig var "VA I HELVETE????". Även fast klockan är kvart i ett på natten så tvekade jag inte att skrika. "VA I HELVETE????". Den frasen upprepade jag gång på gång på gång på gång. "VA I HELVETE????".
     Jag skiter i hur bra Kanada är - detta är förnedring.
     Men ändå...hur förbannad man än blir så kan man inte hjälpa att tycka synd om de svenska tjejerna. Detta är ingenting de gör medvetet. Ibland blir det bara...fel. Jag lider med dem, och skäms. Lite grand. Ganska mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0